Fredag

Nu har jag tyvärr inte bloggat på ett tag men vi har så mycket plugg just nu i skolan. Har börjat med ekonomi för säljare och det är rikigt mycket att lära sig visst jag kan endel från i våras men ändå.

Blev väldigt sugen nu på morgonen att blogga eftersom att jag kollar på the voice morgon och dem har bloggare på besök för det är blogg-awards idag eller i helgen vet inte exakt. Fan va kul det skulle vara om min blogg var så het men det kanske kommer vem vet:D

Igår efter skolan så pluggade jag, Linda, Sandra och Gabriella det gick rikigt bra och det ska vi göra idag efter skolan också men jag kan bara vara med till 14.15 för sedan ska jag ta bussen till stallet för att rida. Måste dit för jag har inte varit där sedan onsdags och då blev det inte så hårt ridet. Men har sagt till mig själv att jag inte kan gå till stallet varje dag för att skolan måste gå före nöje.

Har snackat med csn ang lån och jag får inte just nu pga att jag inte klarade allt i våras. Men ska skriva ett brev till dem och berätta varför jag inte klarade alla tentor så kansek dem går med på det. Nu går jag ju på en ny skola som är roligare och bättre tycker jag eller den är bättre ör mig =).

Jag har ju en annan nyhet det är att jag har skaffat en hemtelefon skitbra tycker jag för nu kan jag ringa gratis till alla hemtelefoner och det känns rikigt skönt.


Mysigt i min lägenhet =)




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0