<3Nostalgi<3

Tänkte att jag skulle skriva lite om nostalgi och lägga upp bilder. Kommer att ha olika personer varje gång. Denna gången blir det min älskade kompis Caroline. Vi två har varit med om mycket roliga och sjuka saker, vi har aldrig haft tråkigt tillsammans. Massa skratt och endel bråk hahaha. Vi träffades första gången i gymnasiet och sedan dess har vi hållit kontakten känns så underbart att jag har träffat denna glädjesprudlande person och har henne i mitt liv kan inte bli bättre. Kommer nu lite bilder från våra äventyr.

 

Malmöfestivalen 2005

Jag är nästintill precis hemkommen från england efter 5 månader. Den kroppen vill jag ha tillbaka hehe Caroline hade redan då ett skratt nära tillhands och klart det hade jag också men ibland så kunde jag ryta till men det får vi ta. Vi älskar varandra ändå.

 

Sexparty 2006

Caroline bjöd massa tjejer hem till henne och hade sexparty asså någon som kommer och säljare sex-leksaker massa skoj. Sedan drog vi ut och festade hela natten som vi alltid gjorde. Känns rätt kul att jag fortfarande kan ha dem kläderna som jag hade då;)




Tyskland 2007

Denna bilden är från våran tripp till tyskland där hennes mamma bor med sin tyskeman och hennes son kevin. Hände en massa roliga saker som är preskiberat för alla utom oss;) vi skrev ju små svartadagböcker som vi gav till varandra när vi satt på planet hem.




Kreta 2008

Ännu ett år har gått och nu har vi, linda och lollo åkt till kreta för en semester över midsommar. Caroline fick oturen att få öroninflamation i slutet:( men det var för att hon dök alldeles förmycket när iv var på båtutflykt. Vi träffade ett trevligt svensktgäng som vi umgicks med en heldel.




Lindas 25årsfest 2009

Ja vad ska jag skriva här då...vi var först hemma hos linda och johan och hade hemmafest drack och snackade en massa. Sedan åkte vi in till stan för att gå och bowla yeah efter det så drog jag och några vidare och festade hela natten lång.


2010 hittar jag ingen bild kanske finns på min digitalkamera som jag inte hittar just nu men ska

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0