Falsterbo

Idag åker jag him till goa falsterbo hoppas bra lika bra väder som det har varit här uppe i örebro:) Har varit uppe sedan 7 hehe fixat med det sista i packnigsväg diskat upp disken för igår.

Detta har jag kvar:

  • Klä och sminka mig
  • packa min handväska

Det är nog detta som jag har kvar tror jag hehe kommer inte på något mer. Jag är i malmö 16.45 och då kommer pappa och hämtar mig så skönt att man har en snäll pappa som gör det så man "slipper" ta bussen :P. Ska ta bussen till stationen 11.05 så jag har lång tid på mig:) Hatar och stressa därför går jag alltid upp tidigare än vad jag behöver så man verklgien kan ta det lugnt. Man vill ju inte glömma något viktigt.
Vädret idag är molnigt så det gör inget att man måste vara inne och packa och dona var ju sååå underbart igår så jag fick sol som jag kan leva på några dagar =)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0