Min lägenhet har blivit så mysig

I fredags så kom mina föräldrar upp till Örebro för att hälsa på. Vi skulle fixa i min lilla lägenhet, dem hade bilen full med saker bla kläder, tv m.m. På fredag kväll så åt iv middag på mysig restaurang inne i stan. Jag åkte hem vid halv 10 tiden och sen var det dags för sängen.
På lördags morgon så kom dem och vi stack vid 11 tiden till Rebecka och att fika och hämta mina saker som Micke hämtat i ludvika. Men först stannade vi och köpte fikabröd. Där satt vi en stund och snackade och hade trevligt. Sen åkte vi hem till mig och lastade ut allt i bilen, sen drog vi til IKEA för att storhandla. Vi fyllde en stor kundvagn plus lite på en sådan lastvagn:P Pappa åkte runt till elgiganten och lite annt för att leta efter micro, sladd-döljare m.m...Efter klockan 17.00 var vi hemma hos mig och började packa upp och fixa med allt som var i lådor, kassar och kartonger. Vid 20 tiden så sa jag nä nu måste vi åka och äta middag någonstans. Så det blev att vi åkte in till stan och där hittade vi tillslut en mexikansk-restaurange som hette Pacos vi åt en riktigt god pizza som vi inte orkade äta upp så vi tog "doogie - bag" hehe.
Vid halv 10 tiden på söndags morgonen (idag) så kom dem för att fixa det sista, pappa fick åka ut och köpa en stjärnskruvmejsel =) Nu är allt klart eller blev det när dem åkte 13.50 då hade vi ätit lunch också. Nu sitter jag och vänta på att Rebecka ska komma hit vi ska ha myskväll =)

Här är bilder på lägenheten


Kommentarer
Postat av: Syrran

Såå fint du har fått det nu! Jag är enormt glad för din skull. =) Vi lovar att komma upp och hälsa på dig så snart vi kan. Puss och kram gumman

2010-01-25 @ 15:57:33
Postat av: cgg

Så fint du har det i Örebro, Cissi! Ser bilderna du satt upp på alla vänner. Tack för mejl och vintervarma hälsningar från cgg


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0