Tenta..snöhalka...Göteborgbiljett...

Tenta imorgon och det känns faktist bra tycker jag:) Men man ska inte säga förmycket. Nu sitter jag på bibblan och väntar på Sanna min klasskompis som jag har snackat och varit med nu ganska så mycket förra veckan. Vi har pluggat och Sara har varit med då också:)

Men vilken väder det är..man får verkligen tat lugnt när man går på gatorna även om man har bra skor. Jag har riktiga traktorsulor på mina men ändå höll jag på att ramla flera gånger. På fredag åker jag till Göteborg och ska hälsa på caroline men får hoppas bara då att tåget inte är inställt men förseningar är en sak men jag vill komma dit har inte varit i Göteborg på väldigt länge. Vi ska ju till Ullared har ju aldrig varit där och ser framemot det:)



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0