Dagens...träning

Imorse kl 08.10 gick jag ut på en morgonpromenad innan frulle=) Kändes sååå underbart att röra på sig. Var ute en timme så man var ju piggare när man kom hem. Nu har jag ätit frukost och kollat lite på bridget jones 2 ska duscha sen blir det plugg för hela slanten. Ska göra massa övningar och kolla på gamla tentamens, ska ha tentagenomgång på onsdag eftermiddag. Så spännande det ska bli har tenta den 23 feb lite nervöst är det allt men det kommer gå bra vare sig jag klarar det eller inte finns ju alltid omtenta men jag ska pluga så mycket jag kan så jag slipper den omtentan. :)


Det är ju denna jobbiga dag idag...usch säger jag bara gillade den innan men efter alla gånger på besvikelser så vill jag inte fira den. Tycker det är mer romantiskt om man hittar på något speciellt hlegen efter=) Min storasyster och hennes fästman tycker samma som jag.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0