Slutet av sommaren

Sista veckan på sommarlovet så kom Caroline på tisdagen och sedan åkte både hon och jag på torsdagen hem till skåne. Jag skulle på dop på lördagen för att lille L skulle döpas och jag skulle bli fadder som det heter nu och inte Gudmor. Var en häktisk dag men massa skoj och trevligt att träffa hennes mamma och bror igen är ju inte så ofta jag ser dem eftersom att dem bor i Dubai.
I måndags så började jag rida igen efter en månads borta pga min skada trist men jaja nu är jag igång igen. Som jag har saknat min älskling. Sedan i tisdags så började jag skolan igen men nu på en ny skola läser Marknadsinriktad säljarutbildning ska bli riktigt roligt =) den är 2 årig så det är inte så farligt.

Idag var jag i stallet det blev den 4e dagen denna veckan ska dit imorgon igen. Har bara ridit vid stallet nu de första gångerna efter olyckan så jag tar det lugnt imorgon blir det skrittrunda med Li och ettan. Denna underbara bild tog jag idag när jag släppte ut honom i hagen efter en härlig ritt:)

(L) Visst är min älskling vacker??:) (L)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättefin är han! =) Härligt för dig att vara uppe i sadeln igen. Puss o kram


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0