Fredag...

Nu var det en vecka sedan precis som jag och mitt ex var på bio och såg Newmoon känns så konstigt..allt är slut. Idag när jag vaknade så hade jag en så hemsk mardröm mådde skit när jag gick upp...fan vaför är det såhär??? kan det inte baragå fort fort fort....Idag efter lunch när vi slutat så åker L till sthlm över helgen och att också få distans till det hela, men det är ju klart sjukt jobbigt. Kommer ju inte bli som innan. Men hoppas det blir bra iallafall att vi kan umgås och ha roligt med mina vänner och hans vänner.

Nu börjar jag snart om 20 min har natur somsagt....fårse hur förhöret går idag hehe...går som det går. Mamma ringde nu vid 8 ochvi pratade lite, hon är påväg till Sturup för att hon ska flyga till Piteå och hälsa på sin mamma, pappa,syskon med familjer. Vill att hon ska vara hos mig, visst jag är 24 år men vill just nu bara ha en kram från mamma.

Saknar er kommer hem snart

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0