Börjar redan...

Nu ikväll känner jag mig bättre än jag gjort under dagen men jag är fortfarande hängig..så nu har jag fixat naglarna och gjort fransk manikyr=) tihi såå svårt det är men det gick tillslut. ska försöka börja med att göra det alltid så jag har det på jobbet det ser ju lite proffsigt ut ju;) Men jag vill ju ha lite färg ibland=) hehe ni vet ju hur jag är.
Ska snart hoppa in i duschen men håret tar jag imon bitti så det blir fräscht till dagen=)
Ja skrev innan att det var skittrist väder att det bara regnade men nu är det klarblå himmel och sol och nästan vindstilla kanske man ska ut men neeej jag måste hålla mig inomhus så jag inte blir sjuk mer...

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0