trevlig dag

Idag hade jag svenska B och sedan var det egentid och då hade jag extra matte..räknade så jag kan ha mitt första matte test imorgon=) wieeee
Sen på eftermiddagen så diskutterade vi igen om finanskrisen som äger rum nu i världen. Började igår och slutförde det idag. Det är ett oerhört svårt ämne att förstå och diskutera i men vi lyckades tillslut =) vi är la duktiga. Vi var uppdelade i 4 grupper jag var lagledare i min grupp tihi.

Är ju våffeldagen idag det har väl ingen missat hehe, så idag efter middagen så fick vi våfflor mumsigt men somsagt inget är som hemlagat;) dem ska ju vara varma och frasiga.

19.30 ska jag och A. gå ut på promenad, vi ska promenera till Ludvika sen ta bussen tillbaka tillsammans med L. som är inne i stan nu.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0