Slutat

Nu eller rättare sagt för en timme sedan slutade jag för dagen. Så skönt med korta dagar:D hehe Ska nog in till stan idag för att handla mat för helgen, tänkte att jag skulle göra det imon men blir nog bäst och göra det idag. Tänkte jag skulle handla till att göra en pizza=) EN hemmalagad det är såå himla gott det. Mycket godare än att köpa fördig tycker jag för man kan ju välja själv vad mans ka ha på =) Kanske till och med om den blir "snygg";) lägga upp en bild på mästervärket. Ska även köpa ingredienser till Scones för när många/någon av mina kompisar kommer hit så blir det till att baka scones tihi alla älskar mina scones...

Nu ska jag sticka till rummet och kolla på busstid
ha det pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0