Kanske är våren påväg.....

Nu börjar snön smälta bort lite..på vägarna runt skolan så är det slask så skulle vara underbart om någon månad att snön är borta:D 

Nu sitter jag och A...(får inte säga hans namn säger han haha) på bibbland på varsin dator mitt emot varandra..bara en vägg som avskiljer. Jag skulle gjort lite matte istället men fattade nada av det jag ska göra...Grafritande på miniräknaren....haha får fortsätta med detta nästa vecka på tisdag. Funderar på att snart gå till rummet och städa det som jag borde ha gjort i måndags eller rättaresagt i söndags :p haha..

Har lyssnat på en masa av boken idag (mina drömmars stad) har kommit till sida 118 =) Började veckan innan lovet så jag tycker nog att det går riktigt bra för mig;). Har sagt till mig att jag ska vara klar med den om en vecka för att skriva recension på den, för jag kommer att få en ny ljudbok skickad till mig av syrran..(män som hatar kvinnor) vill ju lyssna på den innan jag ser den på bio.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0