Strandbaden de sista dagarna=)

I TORSDAGS var jag ute med Linnea det var riktigt nice, hon kom till mig efter sådär 21 tiden för hon hade jobbat till 20:) Linnea var lite trött på fredagsmorgonen när jag väkte henne halv 9 för att äta frulle...ja skulle till jobbet vid halv 12 hehe=)

FREDAGENS festerier var riktigt  roligt också, var hos Nicki och där var Caroline och Mikaela också. Men som man nästan alltid gör så tappar man bort varandra när man är på strandbaden. hahaha men ma hittar nästan alltid någon man känner som man kan snacka med.


 
 PÅ LÖRDAGEN var den sista galna utekvällen på denna veckan=) Samma tjejer som fredagen var jag med men vi var istället hos mig=) Vi satt ute med tända ljus och hade en riktigt trevlig förfest med massa bra musik =) NRJ partymix hehe vi var på riktigt härlig partystämning och drack massa gott.
Innan 23 gick vi ut för att slippa betala inträde på 150 kr. ;) Sen var det och sätta sig och ta något och dricka och sen dansa häcken av oss hahahah Men som kvällen innan blev man av med alla men denna gången hittade jag ingen annan ja kände så jag gick hem och då var klockan kanske 02.15







Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0