Vill så gärna kunna detta....

Nu sitter jag på bibblan och funderar och tänker som jag gör alltid nu den senaste tiden av olika anledningar....började jag tänka på salsa att jag måste verkligen snart ta sådana lektioner vill ju göra det innan jag dör (inte för att ja ska dö snart) Men somsagt man måste ju ta tag i ens drömmar så dem går i uppfyllelse, men jag är inte alltid lika allert och viljestark i alla lägen.
Men åter till denna underbara dans så vill ja så gärna träna som fan så när jag kommer en sommar till Cuba cafe (i malmö folkets park/möllan) så vill ja äga ;) Måste nog gå kurser så jag kan bli mer säker för jag har ju lite i mitt blod jag menar att när jag väl vill och dansar med någon som kan så hänger jag lätt med. Salsa är ju en av de sexigaste danserna, det är som att man har sex på dansgolvet  utan att man har det, och det är så jag vill kunna dansa fan va kul det skulle vara.
Tycker ni ska kolla in detta youtube klipp man blri ju helt galen när man ser det :P



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0