vilken bra idé

Igår snackde vi vid lunchen tror jag eller nä det var ju eftermiddags fikat jaja skitsamma det va någongång under gårdagen. Vi började snacka om att det skulle vara riktigt kul med maskeradfest:) och sen böjade vi spåna och fundera på vad vi kan klä ut oss till, Emma funderade på marlyn monrooe. jag själv har så många idéer..om jag kan gå ner i vikt så kanske ja kan ha mammas cancan klänning som hon har gjort men ja ska kolla runt på google för att se vad man klä ut sig till. Funderar på catwomen...;) hehe ska då leta uppe ett snyggt linne på gina har stövlarna, stumpbyxor har ja kanske eller får ja köpa kanske hitta ett par heta haha men vet inte vad ja ska vara..ska kolla i min garderob hemma nästa vecka när ja kommer hem till falsterbo. 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0