Påväg

 Nu sitter jag på tråget påväg till Ludvika men ja ska först till Mjölby där jag ska byta tåg. Imorse vid 11 tiden så kom Nicki förbi för att säga hejdå och snacka lite det var kul att snacka för vi har inte gjort det på några dagar haha...och vi kommer ju inte göra det på samma sätt ju nu när jag flyttar men hon skulle komma upp till mig sen och hälsa på.
Mamma, pappa, clara och jag vi körde in vid halv 12 för att inte stressa vi satte oss när jag hade tagit ut min biljett på Espresso House för att ta en fika innan jag skulle åka.
Kanske ja kommer att kolla på en film nu under resan jag vet inte men har ju annars 2 böcker min Ipod haha och sen lite matsäck som mamma fixade idag=) Så gullig min mamma är.

Känns så konstigt att ja ska flytta ivg igen hehe men jag är ju flyttfågeln. Men spännande på samma gång vill ju verkligen att detta ska bli bra men försöker att inte ha så höga förväntningar och det har jag inte heller:) jag tar det som det är men skolan i sig var verkade ju vara bra.

Kommer kanske att skriva mer under resans gång hur det går men just nu ska jag inte sitta här mer tror ja ska nog sätta på filmen eller lydssna på musiken hehe...

see ya

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till där uppe i Ludvika :) Hoppas att du får det bra!

2009-01-11 @ 13:46:46
URL: http://elien.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0