Konstigt

Tyckte jag skrev igår om vårat besök på framtidsmuseet??...jaja det var en rolig eftermidag iallafall:D

Idag har jag inte haft några lektioner. Min svensklärare var borta idag så vi hade fått en uppgift. Sen har jag varit inne på Läs & skriv och där började jag på en skoberättelse..asså dem har massa gammla skor som vi ska välja ut skor och sen skriva en berättelse om. Var rikigt kul har kommit en heldel med den. Efter lunch åkte jag in till stan för att handla mat och lite så. 
Efter middagen så tittade jag, sebbe, freddie, anton och victor på film.
Nu sitter jag i mit rum och har precis sätt SATC (sex and the city)det är nu top model 11=). Men jag har nog tänkt ändå att jag ska städa rummet.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0