Beach 2009


Den stora frågan för alla är ju Beachkroppen hehe...och klart jag vill ha en snygg kropp till sommaren men jag vet att jag aldrig kommer kunna få en jättesmal kropp för ja är byggd som jag är med former och mina höfter sitter ju där dem sitter haha. Men visst är jag glad för den kropp jag har men ibland blir man bara trött på sig när man kollar på sig i spegeln, men det tror jag är en typisk tjejgrej, men visst håller killar också på så.
Men veckan efter sportlovet ska jag börja träna för fullt. ;) jag måste verkligen få tillbaka min styrka och kropp jag hade innan, jag red ju två hästar 3-4 ggr i veckan ibland hade jag fler hästar om dagen när det var som värst. Men nu när jag ska rida vill jag max ha 2 att ta hand om blir för mycket arbete annars men helst 2 ju hehe. 

Nu har vi nog kommti på vart vi ska resa iallafall;) blirn og Tunisien och jag hittade resan och den var billig. =) såå himla bra så jag kommer få gratis drinkar från tjejerna haha, det var våran deal.  Ska man ta en P2, cosmopolitan, frozen straberry daqari hehe något gått iallafall=) (Ullrika du vet vad jag gillar för drinkar strandbaden 2009 under hästveckan då hoppas jag att du jobbar så man kan få lika goa drinkar som förra året. )

Nä nu måste jag nog gå och lägga mig upp tidigt imorgon





Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0