Var trevligt igår:)



Igår vad ja ju hos Rebecka och det var rikigt trevligt. Vi hade en tv-kväll och kollade även på en film som freddie och Simon hade rekomenderat förra helgen. Så bra den var men väldigt djup.
idag har jag inte gjort så mycket har bara bakat bullar och ätit haha..blev väldigt populär när jag började baka :P Blev 46 bullar och nu är det kanske 10 kvar haha. Men då var dem goda:P

Imorgon ska jag fortsätta med mitt arbete på samhällen måste bli klar vill ju bli klar nu i helgen så jag kan ägna mig åt något annat nästa vecka har ju matten som jag måste göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var grymt roligt=)

Det måste vi göra om!

Pösss

2009-02-16 @ 19:35:00

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0