Tillbaka till skolan

Nu har jag varit tillbaka till skolan i två dagar och det känns rätt skönt:) Visst var det helt underbart att vara hemma hos mamma och pappa en vecka men nu är det verklighet igen och man får ta tag i sitt jobbande.
Pratade med pappa ikväll och han var nere i Göteborg på kundbesök till imorgon. och han sa att det hade gått rikigt bra =) Va han är duktig min pappa hehe.
Snackade även med Caroline (min kompis) tihi hon är för rolig alltid lika kul att snacka med henne saknar henne jättemycket vi ses ju inte så många gånger om året snyft men hoppas det kommer bli bättre ;) men visst vi snackar kanske varje dag så det är ju inte dåligt man får ju se det så haha. 20 feb åker jag ju faktist till gbg wieeee det är en massa inplanerat tror jag=) Ska hinna med så mycket måste hinna och träffa min kusin fredrik och sen farster marianne och hennes man :). Hörde även idag i skolan att min klasskompis Emma skulle till gbg också den veckan så vi sa att vi kanske skulle ta en fika på stan skulle ju vara trevligt att göra det och träffas liksom utanför skolan.

Nä nu måste jag återgå till pluggandet har lite och göra.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0