Snart dags....

idag är det onsdag och jag har gjort en heldel måste jag nog säga.  På svenskan såg vi sista halva av filmen fröken Julie som August strindberg skrev men först som teater. Den var bra men konstig på något sätt.
Sen var jag inne på Läs&skriv och då skrev jag klart lite olika saker och mailade läraren. Kanske blir så att jag lägger upp här på bloggen får se;) hehe. På eftermiddagen har jag skrivit klart samhällsarbetet det ä sååå skönt att ha det gjort så nu har jag inte det över mig. Hoppas att det blev bra men jag är nöjd iallafall och det är ju det som är meningen.
Nu sitter jag och gör inget började att kolla på engelskboken men orkade inte haha, lyssnar även på webbradio =) och nu spelas Lady gaga - just dance.
I övermorgon asså på fredag åker jag till göteborg ju och det ska bli såå skönt. Längtar efter Caroline, var himla länge sedan vi sågs tror det var i december...helt sjukt. Men nu är det dags att träffas igen.


Pratade med Linda (i malmö) i veckan och som vi snackade det var rikigt kul att få prata av sig. Hon berättade något som jag blev såååå himla avis på men det berättar jag inte hehe.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0