En massa plugg





Nu finns det endel att göra i skolan. I samhälle B så ska vi skriva ett litet arbete på 1-3 sidor som ska lämnas in nästa vecka. I morgon så ska jag prata om Stonehenge för min engelsklärare, även imon så måste jag komma igång rejält med matte C så jag kommer någon vart har ju knappt gjort något i boken tycker jag. Sedan i svenska B så ska vi börja läsa en roman, vi fick i uppgift att välja ut 10st romaner från 18-1900 och 2000-talet sedan välja en av dem och läsa. Böckerna som vi skulle vilja mellan fanns i boken "1001 böcker att läsa innan du dör".  jag valde tillslut Mina drömmars stad av Per anders fogelström. Ska få den på ljudbok =).
Nu ska jag städa lite på rummet och kolla på Efterlyst hehe

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hehe=) Värsta bokmässan hade vi ju!

2009-02-12 @ 19:15:02
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0