Fullt upp=)

Idag har jag gjort en massa roligheter hehe...hängde med mamma och pappa till jobbet skulle fixa med csn och bostad i örebro. Jag fyllde i studiemedelsansökan och har nu postat det. Jag har även lämnat intresseanmälan till studentlägenhet :) imorgon blir det mer som ska göras.

Måste ju berätta att jag har fått reda på vad jag fick för betyg från Brunnsvik mellan 1-4 fick jag en 3a =) är skitnöjd även om jag ville ha en 4a så är jag inte besviken, har alltid höga krav på mig själv så jag har verkligen berömt mig själv. fan va grym jag är=)

Kommentarer
Postat av: cgg

Hej Cissi att få en 3:a i studieomdöme innebär att man har en "Mycket god studieförmåga", ett kollektivt omdöme från oss lärare på Brunnsvik. Så sträck på dig, var glad och stolt! Lycka till med studierna i Örebro. / cgg


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0