Underbar helg i sthlm

Igår kom jag till götet efter ne underbar mysig lång helg i sthlm med älsklingen=) Vi gjorde en massa roliga saker. I fredags så gick vi runt på stan och åkte lite båt. Sen på kvällen så kom Bella hem till "oss" eller rättare sagt hans kompis lägenhet men vi bodde där för han var i thailand. Jag lagade spagetti och köttfärsås=) tihi blev mycket mumsigt. Jag hade köpt en dunk rose som jag och bella delade på hehe mycket mumsigt. =) Vid 12tiden så drog vi till kellys en super trevlig pub.
På lördagen gjorde vi inte mycket kl 14 så var vi bjudna på lunch hos hans ena bästa kompis och hans fru. Det blev våfflor med massa mumsiga tillbehör så nu blir jag sugen på att göra mer sånt;) hehe. Kanske man ska be mamsen och papsen komma upp me mitt våffeljärn=) Men då ska jag sätta hänglås på det och ta in det i mitt rum hahah ingen annan får använda det utan min tillåtelse;). Sen på kvällen på lördagen så gick vi hem till bella och åt middag kim var också där. Vi haade sååå trevligt skojade och snackade och drack =) ja hade mitt rose vin. Sen gick vi ut på berns =) blev en rolig kväll tihi
Söndagen så hände inte mycket iv sov till 12 o sen städade jag medans han tankade bilen så den hade bensin tills han kom hem från semestern. Sen tog vi tåget in till sthlm och gick runt lite tills vi skulle skiljas åt var sitt hål. Vi ses om 2 veckor!
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0