Underbar promenad med take away latte=)



Drog med Syrran och hennes Josef med ut på en lång promenad idag=) var jätteskönt att komma ut och röra på sig lite. hehe och få steg;) Vi gick lite överallt men tog sedan och promenerade längs gågatan och kollade i skyltfönster;) det gillade Josef VERKLIGEN!! hihi När vi närmare oss Barrista så blev vi sugna på kaffe dem hade inga pengar med sig så jag bjöd dem=). Jag köpte en liten take away chai latte och dem delade på en liten take away latte =) Jag köpte även en tablett ask där. och när man köpte den så gav man ett barn skolmat och det tyckte jag lät bra så jag tycker att alla borde göra det någon gång den kostar ju ENDAST 15 kr=) inget ju tänk vad man kan göra för endast så lite..


Barista fair trade coffie shop =)

Kommentarer
Postat av: Sooz

ååhh d e jue underbart att vara ute o promenera,speciellt om d e fint väder ute oxå :) hm.. kanske borde ta mej an o smaka chailatte :P hehe men latte i sig e galet gott :D

2008-09-24 @ 16:06:18
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0