Stockholms helg




Nu är man hemma igen i sin lägenhet men det har varit en underbar helg ävn om ja varit sjuk så har det varit kul. I fredags var vi ute lite men gick hem tidigt för det var bra småglin på den klubben:p hehe Sedan i lördags (igår) var vi i stan hela dagen och åt lunch och shoppade, det jag köpte kommer upp bilder på det såsmåningom;).  Sen åktevi hem och ät middag och fixade oss för kvällen..men tuvärr när vi gick ut så var det samma sak där....bara småglin så vi tappade humöret och gick hem..men har ändå varit en bra helg...idag gjorde vi inte så mycket för jag pkte hem redan kl 12.50 med flygbussen till arlanda..
ltie bilder från helgen=)



Fredag
jag hade på mig mina röda jeans från H&M och sedan den svarta blusen
 from MbyM. Skorna jag har på mig är från Bianco



Lördag
Jag hade på mig mina levis jeans, svart linne från gina tricot och svart väst även den från gina tricot. halsband från gina tricot:p hehe och örhängen från unikdesign minns inte vad det var för märke. Skorna (men den finns inte me på bilderna..är från wedins samma ja hade på nyår 07/08 kolla in där så får ni se dem.



love you nicki!!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0