Födelsedagskalas och cuba café

Igår var det födelsedagskalas hos Vanja, det var trevligt och alltid god mat som hennes mamma hade gjort=) Var där från halv 7 skulle varit där kl 6 men missade 150 bussen så jag blev hämtad av Caroline på vellinge ängar. Var roligt att träffa hennes familj igen är ju inte alls ofta jag ser dem det är mest på hennes födelsedag. När klockan blev sådär strax innan 11 så fick jag skjuts in till stan av Vanjas bror..skulle ju ha gått ut me Vanja och carro men vanja skyllde på att hon var trött och då vvar carro tvungen att stanna hemma hon me även fast hon var partysugen. Så bra det  var att jag hade bestämt innan att jag skulle ut med linnea oxå...annars hade det blivit som i fredags att jag inte hade haft någon att gå med. Jag och linnea drgo till cuba vid halv 1 och somvanlgit vid ingången stod ju vakten som har blivit en vän för han känner linda rikigt trevlig kille. Det blev en rikigt trevlig kväll på Cuba (var deras sista kväll där för sommaren dem öppnar inne i stan i mitten av november).

Nu är det söndag igen hehe och det är ju underbart väder..ska städa lite i lägenheten hehe:P och duscha efter gårdagens festande..man har ju som alltid sprejat ton med sprej så håret är ju inte så fräscht idag ju.

Kommentarer
Postat av: carro

where is the update???

2008-10-01 @ 15:44:33

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0