Längtar tillbaka!:(

Idag när jag fick ett sms från Nicki i shtlm och hon skrev att det var så varmt och att hon skulle åka till skarpö, blev jag så avunsjuk:( Saknar stockholm så oerhört mycket önskar att jag hade fått nytt jobb:( Saknar allt vad har med sthlm att göra, pulsen shoppingutbudet, hela staden..Ibland tänker jag att jag går på lilla essingen till bussen och sen hoppar av på fridhemsplan för att ta sedan tunnelbanan någonstans:) Kanske till gamla stan...så underbart att gå omkring där, bara älskar dem husen de mysiga små gränderna.

Kommer ihåg nickis och mina härliga promenader och fika studner runt omkring lite överallt. Saknar henne så otroligt mycket..saknar ju självklart hennes kille me ju men det e ju inte samma sak.



Var inne på unikdesigns butik/showroom i malmö bor liksom i närheten  så jag brukar titta in där rätt ofta, när jag har tid och dem har öppet. Har kollat som en galning efter klännign till Lotta och Jespers bröllop och jag har hittat kvå kandidater men ja vet inte än...dem hittade jag båda på unik design. Blev liksom kär i den... och det skulle var så snyggt att ha mina rosa skor till vilken av dem..skulle vilja ha båda två men det har jag inte råd me. ..man är ju inte gjord av pengar ju:P hehe..eller kanske lite hahah nä skoja bara ingen kan ju vara det eller jo kanske paris hilton men hon är ettt extremfall.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0