Åker snart wieeeeee

nu är det inte många timmar kvar tills jag och mamma ska köra till sturup:D Pappa ska stanna hemma för det är ju match :P haha men det är ju klart att han ska vara hemma och kolla på den ju en mycket vikig match.
Nu är väskan färdigpackad ska bara stänga och låsa den:p. Vid halv 12 idag så åkte vi in till stan för att mamma och pappa ville se klänningar som jag har kollat ut på affären UnikDesign dem har så otroligt underbara kläder. Vi plockade ut 3 klänningar helt olika varandra och jag provade dem. Första klänningen var en rosa/lila ballongklänning men den var för tajt över bysten. Sen var det en vit sidenklännigs/tunnika med fjärilar på. Den kändes ja vet inte.....Sen den sista en grön tajt mönstrad klännig som gick lite längre än knäna. Kändes helt rätt när jag provade den. Så nu har jag en klänning som jag ska ha till bröllopet. Kommer verklgien ha en klänning som absolut ingen annan kommer ha för den är ju väldigt udda och det är bara dem som har det märket. :)

Nu börjar resnerverna komma fram. Tänkte att jag skulle gå till farmor och säga hejdå..marianne och lotta o filippa är ju där också=)

Nu kommer jag ju inte skriva på en vecka men sen när ja kommer hem så ska jag skriva om vad som hände och vad vi gjorde för skojigt. Ha en underbar midsommar.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste berätta för mig var UnikDesign ligger:) ska också på bröllop i sommar ju. Perfekt med sånna klänningar då!

2008-06-15 @ 21:21:09
URL: http://elien.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0