Linda varit här

Igår kom linda hit och vi skulle ha gått till strandbaden men blev inte så...jag hade tappat mitt partyhumör. Vi hyrde film så vi hade ne myskväll=)

Sen idag så gick vi till FHS (falsterbo horse show) för att kolla, hon har liksom inte varit där så mycket. Vi kollade runt på alla dem olika stånden och helt plötsligt så stötte jag på Mia (chagents ägare när han fanns). Vi snackade lite och sen frågade jag om inte hennes brors tjej behöver hjälp me sina hästar...hon sa att den ena skulle vara kvar här så hon skulle höra och sen rigna mig=)Hoppas verkligen att jag kommer få börja ta hand om den..skulle verkligen fulla upp min vardag. Hästarna har ju varit en sådan stor del av mitt liv. Nu när jag varit på hästtävlingarna så märker jag hur mycket jag saknar det.


chagent

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite sent svar, men skorna jag skrev om kommer från gojane.com!

Hoppas du har det bra och får en skön dag idag!

2008-07-16 @ 15:12:53
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0