En händelserik vecka...

I torsdags eftermiddag på jobbet så håll jag på att öppna lådor med min kniv jag har, jag slant och skar mig i fingert, blev rätt djupt..men som tur var så hade vi ju plåster på jobbet och marcus plåstrade om mig=) hihi. Åkte hem till mamma och pappa efter jobbet för att där hade dem sådan plåster som jag behövde för mitt sår.


I lördags (igår) så jobbade jag sen efter jobbet så träffades v8 (några arbetskamrater) hos elin som bor vid nodeltorget cirka. Vi hade lite förfest och sen drog vi till hmm vet inte vet det hette leklandet eller något..vi lekte fångarna på fortet, två lag och gick in i massa celler för att lösa gåtor och vara stark hehe...det var ju självkalrt höllviken mot svedala;) och vem vann??..JO helt klart höllviken haha. Efter det så drog vi till harrys i malmö och käkade (kl var cirka 22.50). Efter maten och lite dricka så drog vi ut på dansgolvet det var så kul =).


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0