Internet

Nu blir det mer och mer vanligt att man träffar någon på någon internetsajt. Jag har träffat några stycken på det viset men var inget..eller mitt ex träffade jag på en sajt vi var tillsammans i över 1 år men han var otrogen en stor del så han var ju ingen bra kille. Ibland kan jag bli så trött på att folk vill träffas dirket och inte kan vänta, man måste ju lära känna varandra först innan man ses ju. Därför har jag tyckt det varit bra att snacka med folk som bodde långt bort. Det brukar ju vara så om man inte träffas på några veckor så skiter flyter det ut i sanden och man snackar aldirg mer...Men det finns dem som man kan snacka med i månader år utan att träffas och ändå hålla konakten...Har två kompisar på det viset och båda har jag snackat med i flera år.

Träffade även en av mina allra bästa kompisar på en sajt. Vi träffades hösten 2005 och vi träffas fortfarande är så lycklig att hon har blivit endel av mitt liv. Linda älskar dig(L)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0