Intensiv förmiddag

jag börjar inte förrän kl 13.50 men redan har jag gjot detta!!

  • Tränat kl 8.20 - 9.10
  • Ätit frukost
  • Städat lägenheten
  • Duschat
  • Fixat håret
  • Slappat
Nu tar jag det lugnt ska snart klä mig för dagen detä r så underbart väder att jag nog ska ha något våriggt om jag orkar haha. Om en timme ska jag gå in till stan för jag måste köpa ett busskort nu innan jag börjar för jag tappade mitt i måndags inte alls kul ju....

idag ska jag bo hemma hos päronen i falsterbo det ska bli skönt att bli ompysslad. =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Jagar dig som tusan märker jag, men jag har en fråga till dig ang min lgh här i göteborg, ifall du skulle va intresserad av att hyra den under juli månad? Ställer frågan för jag hört av caroline att du varit på jakt efter boende här. Hade detta varit under andra omständigheter tex att lgh bara stått tom pga att jag varit bortrest så hade du givetvis kunnat komma o bo här så mkt du vill utan o betala ngt. Just i detta fallet är d så att jag fått ett utlandsjobb som jag funderar på, men saken e den att lönen e riktigt dålig så kan jag få hyrt ut lgh en månad så kanske jag kommer tacka ja till jobbet. Och d va då d slog mig att du kanske skulle vara intresserad. Du kan väl höra av dig! :) Tack för att jag får komma till dig förresten!! Gulligt ;)

KRAMAR

2008-04-25 @ 18:09:11
Postat av: Elin

hej du.. Jag håller på att kolla igenom mina första kommentarer, faktiskt nén ganska rolig sysselsättning. Däribland fanns du... Allt väl med dig?

2008-04-26 @ 15:24:32
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja de e bara fint.. :) idag vilar jag, har jobbat natt.. Sj då?

2008-04-27 @ 17:31:14
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0