Göteborg

I lördags efter jobbet så blev jag körd till malmö centralen för att jag skulle ta tåget till göteborg var rena rama inpulsen jag gjorde det haha...köpte biljetten i fredags kväll. Men fan va kul det blev fest hos Linda när ja kom upp jag och carro bara åt kebab först o fixade till oss:p (tog en halvtimme för carro att fixa mitt smink:P) Men här är några av ALLA bilderna som togs den kvällen. Hände allt möjligt jag spillde ut min cider på golvet så johan hämtade moppen och började skura golvet haha =)




På söndagen så var vi båda sega jag och caroline och vi bara tramsade oss med kameran:P

Kommentarer
Postat av: elin

måååånga bilder :D

2007-07-25 @ 20:07:31
URL: http://elien.blogg.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0