Skolan=)

Nu har jag precis ätit mat:) Det var faktist gott, fisksoppa. Snart ska jag gå ner och fortsätta och trycka....säger inte vad för en viss preson kanske läser det så det måte ju bli en översakning:) Har lite småbrottom me det men det är lungna puckar hehe.
Igår tränade jag, vi gymmade bara orkade inget annat. Sen kollade iv på csi på kvällen. Idag MÅSTE jag STÄDA mitt rum kan inte ha det såhär om mamma skulle se det skulle hon få ett nervöst sammanbrott haha...men ja får ju me ett sådant utbrott är ju inte kul och ha dte sådär. Men ska ta en rejäl städning idag trro inte det blir träning idag får se vad som händer ska ju träna box imon i 70 min så dte kanske e skönt och vila lite. ;)
Har kollat in i halens katalog för vår/sommar 2007 ja vill bara säga skitsnygga kläder till bra priser:) Bra när man är en fattg student ju;) Jag gillar att köpa kläder från postorder och internet för det är ju sådant man inte kan hitta i vanliga butiker eller i butiker överhuvudtaget.

Nu måste jag nog sluta ska gå ner till mitt UNDERBARA VÄLSTÄDADE rum och hämta en sak innan jag går ner i tycksalen.

HA det bäst kramar

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0