Utvandrarna

Igår kväll gick jag, mila, lina, åsa och julia på teater och såg Utvandrarna. Den var väldigt bra tycker jag. Vi hade alla bestämt oss att vi skulle vara uppklädda och snygga...för hur ofta går man på teater??....inte ofta och det är ju något speciellt med det. Vi sa Galaklänningen på hehe...så då fick jag användning av min jul / nyårsblåsa igen;) Älskar verkligen den klänningen....det var en dam som delade ut papper om föreställningen på teaterna som berömde min klänning och sa det var väldigt snygg:)

130909-142


Såhär såg jag ut på teaterbesöket..:)
Klänning : Gina Tricot
Bolero: Debenhamns (inte riktigt säker hur det stavas)
Guldskärp: Gina Tricot
Örhängen: Pilgrim
Skor: Din sko (de syns inte på bilden:P)
Smink: Lancomé


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0