Måndag

Ja då var det sista veckan i skolan på fredag är det tenta på affärsengelska känns helt okej ska träna på orden imorgon :)
Vägde mig idag och det stod 68,9 skönt att ja kommit under 69 har varit lite upp och ner nu de senaste 2 veckorna tror jag. Men nu är det ändring på det om jag inte går ner ska ja stå stilla!

Idag på schemat står det röjning av lägenheten Wiihooo så kul :P Men det måste göras vill inte göra det i sista minuten. Sen måste jag boka tvättid till helgen för att byta sängkläder m.m. åker hem för sommaren nästa fredag så det gäller att allt är ordnat tills dess.

Den 20e juni börjar jag på mitt sommarjobb ska bli så kul det är på min praktikplats men en annan avdelning men med ungefär samma sak ändå kan man säga. Skönt att man fick jobb så man slipper snåla med pengarna jag vill åka utomlands, så i augusti smäller det då ska jag och MIA (min frisör men även grymma kompis) iväg någonstans

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0