English speaking

När jag pratade med mamma idag så sa hon något till mig som jag inte tänkt på..jag har klarat att vara här hela långhelgen känner mig så himla duktig. Detta kanske låter tramsigt men jag har mått jättedåligt och åkte hem förra helgen för ja inte klarade av att vara hemma i lägenheten en långhelg...har haft helg sen torsdag lunch och börjar skolan idag 13.20.
Igår när jag skrev min engelskauppsatts om praktikplatsen så fick jag hjälp av syrran med stavningen när jag skrivit klart den. Nu har jag bara små ändringar och lite jag ska lägga till, tänkte göra det i skolan idag om det finns möjlighet för jag la in det på ett USB-minne och ska låna dator när jag kommer till skolan.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0