Impulstrip=)

I fredags efter skolan så skulle jag, A, S och L köra till Västerås för att handla lite, men sen när iv kört ett tag så kom L på den lysande iden att vi skulle köra till Sthlm istället och festa hehe så så blev det. Blev en rätt lång resa och vi åkte in på Sthlm outlet när vi kom fram till sthlm och där köpte jag ett par högklackade sandaler, sen när vi kom in till centrum köpte jag en paljettklänning och vita tights. :) var ju tvungen för jag ville ha något snyggt ute;) hehe

Nattlivet blev på stureplans gator vi gick in på White room och det blev en rolig kväll=) Massa roliga möten

I bilen påväg hem igår så började vi snacka om nåsta trip:P hehe Alltid kul med impulsiva saker:)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0