Premiär!!

image604
Nu på kanal5 är det permiår för I Huvudet på Gynning. Har sätt nu i 30 min och det är såå roligt haha hon är fan klockren. Det handlar om barn, hur jobbigt är det egentligen att ha barn?.....Hur steker man falukorv? Barnmodet..H&M..prada?

Man har sätt Carolina Gynning i massa olika sammanhang. Började ju i BigBrother vet inte vilket år hon var med men det spelar ju ingen roll...Sen var hon överallt. Hon har haft konstutsälling i falsterbo (som hon kommer ifrån) och även jag. Skrivit en självbiografi som heter EGO GIRL som jag tycker att ALLA ska läsa speciellt dem som tycker Gynning är en dryg bimbo, fär hon är inte alls det. Hon har massa skin på näsan..så läs denna bok;). Senast såg vi ju Carolina på Idol adtionerna med sin då kollega Carina Berg, där var dem båda galna och roliga man skrattade en massa.

Så jag ser verkligen framemot detta programmet ska verklgien följa det!!=)


bilden är från google.se

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0