Party

Igår när jag kom hem efter stan så började jag städa lägenheten snabbt och sen så började jag även med att göra cheesecaken. Vid 17 kom Nicki till mig och vi började snacka och jag fortstatte med cheesecaken. Vi började efter ett tag fixa med middagen och det blev sallad och köttbit mums=).
Svårt att skriva om allt som vi snackade om och det kommer jag ABSOLUT inte göra heller haha Vi åt ju sedan den underbara cheescaken jag gjort och det var sjuktgod, hade hakat i marabou mjölkchoklad oxå sååå gott det blev säger jag bara. Sedan vid 23 åkte vi in till stan för att hitta någon nattklubb, men blev inte som vi tänkt oss, vi hamnade på pubben som David var på och där satt vi och snackade och drack men vi hade trevligt =). Vi får gå ut och dansa loss en annan kväll. Vinerna vi drack hemma hos mig var det ekologiska Ecolocia vitt och sedan Stoneliegh, vi rekomenderar skarpt det andra viner men inte det ekologiska...det var inte gott.




image631

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0