Nyårsafton

Jag jobbade mellan 9-16 på systemet och det var sista dagen så det var lite speciellt..tråkigt och säga hejdå till alla, det är ju en ända stor familj. När vi hade stängt och frontat lite i butiken så samlades vi i fikarummet och där var det champangeprovning av fin och dyrt skupma=) Så det var ju inte fel det ju tihi...blev sådär 4 glas hehe...

Efter jobbet så drog jag och emelie och mötte Alex (emelies kompis och som hon delar lägenheten me). i handlade maten för kvällen, blev tacos. När vi kom hem till lägenheten (min) så hoppade emelie in i duschen och jag började städa och fixa i lägenheten, alex började dricka hehe...då var kl nog sådär vid halv 18 tror ja..

Sen fick jag hoppa in i duschen och emelie började fixa med köttfäresen och alex hackade sallad och grönsaker. När kl blev sådär 19 så åt vi tre middag och det var mumsigt men kladdigt det är me tacos hehe....sen efter maten så sminkade jag mig och klädde på mig det sista för min nyårsoutfit. Tog även på mig lösnaglar hehe..hatar mina egna så jag måste ha snygga naglar nu när det va nyår ju=)


Vid 20tiden så kom resten av girlsen vi blev 9 st som var här och hade förfest...vi snackade drack och hade trevligt. Var ensam skåning hehe resten var från umeå.



Sen vid 23 tiden trog vi in till stan, vi drog till emelies kompis kompis kompis hehe..snurrigt detdär..Där var det stor fest sådär 30 pers. Men man kände sig gammal haha. Vid tolvslaget drog jag ut på gatan med några från festen och dem sköt upp en raket eller kanske mer bomb:P...där flög 300 kr rätt upp i luften.

Festen fortsatte sedan uppe i lägenheten med lite dans och massa snack =) Ja drog hem vid 3 tiden då började jag bli trött. När jag kom hem så åt jag nattamat och kollade lite på tv sen la jag mig och slocknade.




GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Okej :) Nej jag undrar bara vad folk tycker i allmänhet :)

2008-01-02 @ 12:11:31
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0