fest med linda

Åkte in till stan vid lunchtid med clara vi träffade carro vid hansacompaniet och vi gick direkt in på systmet för jag skulle handla till mig och linda. Vid 4itden så kom jag till linda och vi började snacka det var så trevligt att träffa henne igen var ju så länge sedan. Vid 7 halv 8 tiden kom hennes killkompis Jay han vad astrött och ville slagga lite så det gjorde han. Vi väckte honom vid 9 och han sminkade oss=). Vi började dricka våra cider.


Vid 11 tiden så kom en taxi och hämtade oss för att åka in till stan och börja festanndet på rikigt. Vi drog till CuVanna (Salsa ställe). Där dansade vi salsa, eller Linda dansade och jag försökte hehe..är väldigt svårt måste jag säga. Efter massa dansande så åkte skorna av och mer dans hehe..men vid 2 tiden så drog vi därifrån...



Vi drog till en nattklubb för att dansa mer=) Aldrig fel ju hehe...där vad vi till kl 5 tills dem stängde...och som vi dansade där, vi stod på scenen och dansade loss fyfan va man hade roligt. Träffade roliga och trevliga människor som var kompsiar till Linda.




Hoppas alla haft en hoppen helg!!




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0