Taccos och party!!

I fredags så hade vi (fam. åkerlund och jag middag för risberg) vi ¨åt tacos och hade trevligt:) men synd var det att min kusin jimmy inte kunde komma.

På lördagen så fikade jag gudrun, martin och viktor på ett fik i Öjebyn (café Humlan). Sen åkte vi till mormor o morfar och satt där och snackade, sen efter en stund så beställde vi pizza och åt middag. Vid 6 tiden så åkte vi hem och jag fixade mig för kvällen, skulle ut och festa med jimmy och hans kompisar. Vi åkte först till hans komis Anna och hade förfest sjukt roligt =) Härliga människor.
Vid 12 cirka så blev ja o jimmy och 2 till körda till stan. Vi gick in på pentryt...och där var en rolig kväll det säg inte mer än så=)
När det var dags och gå hem så gick jag och jimmy till sunes och åt hamburgare mumsigt=) vi satt och snackade en massa alltid roligt.

På söndan så gjorde vi inte så mycket..jag fick upp vid 11 tiden och halv 1 så hämtade taxin mig och körde till Lule flygplats. :(

Kommentarer
Postat av: Moster G

Det var jättekul att träffa dig Cecilia. Dessutom trevligt att pröva på lite mer jämnvikt i vår familj, Killar - Tjejjer: 3 - 2.
:).

Jättekramar från
familjen Åkerlund

PS. Lycka till på nya jobbet. DS

2007-11-22 @ 16:39:37

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0