Twilight

Fanns inget kul på tv ville inte se Desperate Housewives för jag har missat så mycket så ska se det senare. Då tänkte jag varför inte sätta på en film och fanns bara en som jag hade i mina tankar...Twilight. När jag ser den blir jag så varm inombords och lycklig, det är så otroligt bra skådespeleri, manus, musiken och filmningen. Utan musiken skulle vilken film vara platt.

Har nu ätit lite kvällis (mellis på kvällen) imorgon är det skola en extra lektion för omtentamen 17 juni. Ikväll vid 19tiden så ringde min underbara frisör Mia hon hade lite skojigheter att berätta hihi och jag henne snart kan vi ses varje dag nästan sååå underbart längtar. Lite afterwork sådär en onsdag och så skulle inte vara helt fel. Igår när jag och Mia pratade så sa hon att hon hade massa coola uppstättningar som hon ville testa på mig för jag har så långt hår. Massa kul det blir att bli staylad lite.

Nä nu ska jag sätta mig i sängen och fortsätta med min virkning eller kanske gå och lägga mig....

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0