Sorg..




När jag fick höra att min svensklärare från Brunnsvik hade avlidit så blev jag mycket ledsen hon betyder så oerhört mycket för mig och kommer nu framöver när jag är i kyrkan tända ett ljus för henne.

Christina var en fantastisk människa som jag kommer bära med mig hela livet och hon var den som fick upp mina ögon för just klassisk skönlitteratur, läste under den tiden Per Anders Fogelströms första bok den var så himla bra fattar inte varför jag inte upptäckt det förrän nu på "äldre" dar.

Glömmer aldrig när hon spelade denna låten för mig sista svensklektionen som jag hade på brunnsvik innan jag slutade och skulle börja på universitetet vilket sedan blev affärshögskolan.

"Mikael Wiehe & Ebba Forsberg - Spanska Stövlar"

Hon var en person som hade ett stoort hjärta av guld. Kommer aldrig glömma henne. Massa kärlek till henne och hennes familj som finns kvar ♥



Christina vila i frid i nangiala


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0