Sicken tur man kan ha ibland



När jag var istan nu på eftermiddagen så gick jag till handarbetarboden på stortoget för att köpa mer garn till min filt som jag håller på med. Använder som ni ser tre olika sorters färger och tror ni inte att två av tre färger hade utgått ur sortimentet...jag bara NEEEEJ!! Men som tur var så hade dem några kvar av dem färgerna så jag köpte alla dem hade.
Så ibland har man allt tur, var nära faktist när jag var på ICA på krämaren köpa mig en Triss-lott men struntade i det och köpte jordgubbar på toget istället.

Nu sitter jag i min fotölj och kollar på Coger Town älskar den serien snart blir det att laga lite middag så jag får något i magen ikväll.
Även om jag sätt det avsnittet så kan jag se det om och om igen det är lika roligt varje gång.

Hade en rensningsdag idag städade lite i lägenheten tog av mina lakan, bokade tvättid för morgondagen och slängt sopor. Känner mig riktigt duktig även om jag borde kanske ha pluggat lite men känner att jag måste få ha lite sommarlov några dagar innan det blir dags att ta tag i det, ska liksom ha omtenta på företagsekonomi (faktadelen) den 17 juni och det kommer vara lite extra lektioner innan dess en på onsdag och fredag denna veckan.

Nä nu måste jag göra någon nytta.

skriver senare

xoxo


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0