Sitter i skolan

Nu sitter jag i skolan för att vänta på att klockan blir 12 och min grupp kommer för att vi ska fixa med våras marknadsplan som vi snart är klara med.

Imorse gick jag värsta skrattet men ett glatt skratt, när Martin Björk sa på voice morgon "Räcker att säga att jag är lite söt så går jag igång" Han är för söt Martin.
Har även på morgonen skrivit upp min inköpslista för resten av veckan blev inte så mycket =) det gillas. Ska först gå till Ica på stan och se om dem har en liten rödkålbit för Willys hade bara bamse stora.

Nu när jag kom till skolan så kändes det verkligen som en gymnasieskola (vi delar lokaler med plusgymnasiet) för det var massa tonåringar överallt.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0