Slutet närmar sig

NU är det inte långt kvar på fredag har vi sista tentan och då slutar vi på terminen:) känns helt sjukt att det redan är slut jag började ju precis.....var det inte nollning förra veckan?? Nu är det vår och man slipper vinterjackan sååå himla underbart. Imorgon blir det träning på morgonen med beckis och sedan ridning på eftermiddagen vi skulle kanske hoppa lite om jag inte minns fel. Det är en sådan underbar häst..har ju sagt det tusen gånger nu känns det som men han är verkligen det och det tåls att upprepas. Jag tycker det inte gör något att jag får sitta på en buss i 30-40 min för att åka till och från stallet det är det värt. Jag kommer ju ut på landet och slipper stadsruset och trafiken. Så skönt att bara andas in lugnet.

Har pluggat lite nu på kvällen när jag åt middag skrev lite ändringar till ett pm som ja skulle opponera på idag men fick inte hela arbetet så det var lite svårt. Sen imorgon ska jag börja på att ändra det jag skulle på mitt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0