Rolig provritt

Idag åkte jag till stallet för att provrida hästen som jag snackat om. När jag kom fram så snackade jag med mamman en stund och dottern som jag skulle rida ut med. Sedan ställde jag hästen i stallgången för att fixa honom. Dem frågade om ja varit på falsterbo tävlingarna någon gång ja sa ja visst klart ja bor ju granne med dem hehe...dem sa då i kör nästan att då måste vi ju komma och hälsa på:).

Jag och N red ut till skogen men först red vi på vägen en stund och då kom en lastbil på vägen och klart att hästen skulle tvärvända och sticka hem. Men icke fick han det av mig. Han var väldigt tittig och busig men det är jag van vid från chagent, ufo och coram hehe =) Så detta ska nog gå bra. På lördag ska jag rida igen blir kanske banan då med N. Har funderat på att rida på banan en gång i veckan sen till höst börja träna för instruktör skulle gärna vilja få upp hans kondis och muskler så jag kan börja tävla honom. N sa att dem behöver en storhäst i deras hopplag. =)

Nä nu ska jag kolla på tv snart börjar CSI NY repris tihi love it

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0